سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

چه کسانی کاندید لمینت دندان هستند؟


چه کسانی کاندید لمینت دندان هستند؟
قيمت 0ريال

چه کسانی کاندید لمینت دندان هستند؟
چه کسانی کاندید لمینت دندان هستند؟
چه کسانی کاندید لمینت دندان هستند؟

افراد زیادی وجود دارند که از وضعیت دندانپزشکی خود راضی نیستند و متقاضی زیبایی و لبخند درمانی خود هستند و برای جداسازی دندانهای خود که به چشم می خورد استفاده می شوند. مهم نیست که این برخورد دندانها چقدر است ، مشکلات درمانی نیز افزایش می یابد. یکی از دلایل اصلی تقاضای لمینیت ، پارگی دندانهای جلویی است که در هنگام صحبت یا خندیدن و ایجاد چهره ناخوشایند به چهره فرد قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: کامپوزیت دندان های جلو، پر کردن دندان با کامپوزیت، ماندگاری کامپوزیت دندان، مزایا و معایب ونیر، چه کسانی باید کامپوزیت انجام دهند؟

در مواردی که تمیز کردن شکاف بین دندانی کار دشواری است و منجر به پوسیدگی و التهاب می شود ، می تواند به لثه جلویی صدمه بزند و گاهی اوقات صحبت را دشوار می کند و برای درمان این نوع مشکل باید از لمینیت استفاده کرد و در برخی موارد پس از آن از روکشهای سرامیکی یا درمانهای ارتودنسی استفاده شد.

گروهی از مردم با این شکاف با مشکل بین دندانهای خود مواجه شده و لبخند می زنند. این نوع شکاف بین دندانی اگر از نوع متوسط ​​یا خفیف باشد ممکن است لازم نباشد اما در صورت وجود فاصله زیاد یا فاصله بسیار کمی از تخمگذار باید برای معالجه ارتودنسی و بعد از لنت استفاده شود و لکه ها و رنگ های بد را از بین ببرید.

بیشتر بخوانید: ایمپلنت دندان برای کسانی که پوکی استخوان دارند، طول عمر ایمپلنت دندان، مراحل انجام ایمپلنت دندان، عفونت ایمپلنت دندان

افرادی که دندان های خود را به سرعت نقاشی می کنند باید از لمینیت استفاده کنند زیرا در این گروه از دندان ها ، درمان با سفید کننده موفقیت آمیز نیست و با استفاده از لمینت می توان صیقل داد و کاربرد آن در فک فک بالا است و در صورت وجود دندان های پر شده چندان مناسب نیست. از مواد پر شده ، می توان آنها را جدا کرد و برای پوشاندن یکنواخت از آنها استفاده کرد ، و دیگری را می توان با دندانهای کوتاه که به راحتی از پوسته لمینیت خارج می شود ، استفاده کرد. .

مزایای انجام  لمینیت:

استفاده از این پوسته روی دندان ها از پوسیدگی و خراب شدن آن جلوگیری می کند و بر خلاف پوشش های سرامیکی که در اطراف دندان خراشیده می شوند و قسمت بزرگی از دندان ها را از بین می برند ، مقدار کمی پوسته روی دندان ها و باقی مانده اعمال می شود. دست نخورده باقی مانده است و یکی از نکات قابل توجه برای این درمان نگهدارنده رنگ این است که بسیار پایدار است و با وجود باریک بودن ، بسیار مقاوم است و بهداشت دهان و دندان بیشتری پیدا می کند.

چه کسی نمی تواند لمینیت انجام دهند :

انجام درمان های زیبایی برای افراد توصیه نمی شود و اگر لثه ها عفونی هستند و اگر آنالیز کننده ها یا طول دندان ها خیلی کوتاه باشد یا مینای دندان از بین رفته و پوسیدگی شدید داشته باشد ، نمی توانید آسیب دیده و لمینیت تجویز نشده باشد و نمی تواند باشد. استفاده شده با این پوسته

منبع مقاله:

https://www.dentalartsofcherryhills.com/6-maintenance-steps-long-lasting-porcelain-veneers/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت