سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

انتخاب رنگ کامپوزیت دندان


انتخاب رنگ کامپوزیت دندان
قيمت 0ريال

انتخاب رنگ کامپوزیت دندان
انتخاب رنگ کامپوزیت دندان

روش كامپوزيت ونير ، يك روش محافظه كارانه و بدون تراش و يا با حداقل تراش ممكن است كه نه تنها باعث اسيب به دندانها نمى شود بلكه در مواردى جنبه درمانى نيز دارد البته به شرط انكه كار دقيق و اصولى انجام شود .

در روش کامپوزیت دندان طيف وسيعى از رنگ ها قابل انتخاب است كه بر اساس فاكتور هايى مثل سن ، جنس و از همه مهمتر سليقه بيمار انتخاب رنگ صورت مى گيرد . ماندگاری کامپوزیت دندان بین 5 تا 10 سال است.

در انتخاب رنگ مى بايست توجه كرد كه اگر رنگ سوپربليچ انتخاب شود ، رنگ دندانهاى فك پايين را نمى توان با روش 'بليچينگ' به ان اندازه روشن كرد و ترجيحأ بهتر است دندانهاى هر دو فك ونير شوند .

شفافيت رنگ دندان در اين درمان بستگى به روش و تكنيك كار و البته نوع و كيفيت كامپوزيت دارد.

بیشتر بخوانید: طول عمر ایمپلنت دندان، عفونت ایمپلنت دندان، بهترین نوع کامپوزیت دندان، درد ایمپلنت دندان، مراحل انجام ایمپلنت دندان

 اصل بر طبيعى بودن شكل و فرم دندان ها است و اينكه كامپوزيت بسيار سفيد و مانند گچ و بدون فرم صحيح روى دندان قرار داده شود اصلأ زيبا نيست . در واقع هر چه ظاهر لمینت سراميكى طبيعى تر باشد بيانگر تخصص و دقت دندانپزشك زیبایی در انجام درمان است .

يكى از موارد كاربرد لمینت دندان يا کامپوزیت اصلاح نامرتبى هاى خفيف دندان ها است ، البته بايد توجه داشت كه همه نامرتبى هاى دندانى قابل اصلاح به اين روش نيست و ممكن است نيازمند ارتودنسى باشد و تشخيص اين موضوع توسط دندانپزشك صورت مى گيرد .

بايد توجه داشت فرم دندانها و حالت لبخند منحصر به فرد است و در طراحى کامپوزیت بايد به اين نكته توجه داشت كه شكل دندانها با ساير اجزاء صورت هارمونى و هماهنگى داشته باشد و براى مثال انحناى لبه دندانها مى بايست از خط لب پايين در حين لبخند تبعيت كند .بنابراين طراحى لبخند هر فرد خاص خودش است . از معایب کامپوزیت دندان مستعد بودن آن به تغییر رنگ است

https://thurmastondental.co.uk/getting-composite-veneers-involve/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت