سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

اصلاح نامرتبی دندان ها با کامپوزیت و لمینت


اصلاح نامرتبی دندان ها با کامپوزیت و لمینت
قيمت 0ريال

اصلاح نامرتبی دندان ها با کامپوزیت و لمینت
اصلاح نامرتبی دندان ها با کامپوزیت و لمینت

لمینت لایه ی همرنگ دندان ها که باعث اصلاح فرم و رنگ دندان ها شده و اگر دندان ها با فاصله درکنار هم هستند فاصله را بسته و بر روی دندان هایی که شکستگی دارند انجام میگیرد .
برای رسیدن به لبخندی هالیوودی و شیک ممکن است تغییراتی در فرم لثه، طول دندان، فاصله و برجستگی دندان ها ایجاد شود تا در نهایت لبخندی زیبا حاصل شود. بهترین درمان برای دندان هایی که قابل ترمیم نیستند و یا کاملا از بین رفته اند ، ایمپلنت دندان می باشد.

چه کسانی نیاز به لمینت دارند :
براي فرم بخشیدن و یکدست کردن دندان کسانی که به هم ریختگیهای دندانی دارند.
کسانی که دندانهای بد رنگ دارند.
اگر لبه ی دندان فرد شکسته شده یا اثرات ترک خوردگی در آن مشاهده میشود لمينت دندان میتواند درمان مناسبی باشد. طول عمر لمینت دندان بین 15 تا 20 سال می باشد.

هنگامی که فرد دندانهای نامنظمی دارد و فرصت کافی جهت انجام درمان‌های طولانی مثل ارتودنسی را ندارد، از روشهایی نظیر کامپوزیت دندان یا لمینیت سرامیکی استفاده می‌کند.

روش انجام کامپوزیت دندان بدون وارد شدن آسیب به مینای و بدون نیاز به تراش دندان ، فرم دندان را اصلاح میکند ، در این روش با به کارگیری مواد همرنگ دندان اصلاح طرح لبخند صورت می گیرد از معایب کامپوزیت دندان، امکان تغییر رنگ آن می باشد

کامپوزیت ونیر را معمولاً برای ترمیم دندان به کار می‌برند، مثلاً هنگامی که فرد دندانهای نامنظمی دارد و فرصت کافی جهت انجام درمان‌های طولانی مثل ارتودنسی را ندارد.

از مهمترین مزایای کامپوزیت ونیر این است که اجرای آن به هیچ تراشی روی دندان نیاز ندارد  به همین دلیل آسیبی به مینای دندان وارد نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: طول عمر ایمپلنت دندان، عفونت ایمپلنت دندان، مراحل انجام ایمپلنت دندان،

کامپوزیت دندان یکی از روش های جدید و پرطرفدار برای درمان و زیبایی لبخند به شمار می آید،
درواقع کامپوزیت دندان ترکیبی از ماده ماتریکس رزینی میباشد، که به صورت خمیر است، و بر روی دندان به وسیله تابش نور قرار میگیرد،  ماندگاری کامپوزیت دندان بین 7 تا 10 سال می باشد
و از بالاترین و با کیفیت ترین متریال ها و با رعایت اصول اناتومی و زیبایی.
با کف قیمت و سقف کیفیت، و با ضمانت کیفیت مواد های استفاده شده.
از مهمترین کاربردهای این روش این است که برای ترمیم دندان های شکسته شده و خالی و همچنین برای برطرف کردن لکه های دندانی و مرتب کردن دندان ها و ایجاد زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد.

https://www.infodentis.com/cosmetic-dentistry/composite-vs-porcelain-veneers.php

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت