سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

مراحل انجام ایمپلنت چقدر طول می کشد؟⠀⠀


مراحل انجام ایمپلنت چقدر طول می کشد؟⠀⠀

قيمت 0ريال

مراحل انجام ایمپلنت چقدر طول می کشد؟⠀⠀
مراحل انجام ایمپلنت چقدر طول می کشد؟⠀⠀

مراحل انجام ایمپلنت چقدر طول می کشد؟

 ۱)مراحل انجام ایمپلنت دندانتهیه رادیوگرافی های لازم و بررسی دقیق ناحیه بی دندانی و انتخاب ایمپلنت مناسب از لحاظ طول و قطر و نوع آن، که مناسب ناحیه بی دندانی باشد.⠀⠀
۲) انجام جراحی کاشت ایمپلنت در یک جلسه حدودا نیم ساعته در مطب، با بی حسی موضعی⠀⠀
۳) حدود ٢ الى ٣ ماه بعد از کاشت ایمپلنت ( جراحى) صبر مى کنیم تا استخوانسازى اطراف پیچ ایمپلنت صورت گیرد⠀⠀
این مدت زمان برای ترمیم و سفت شدن استخوان دور ایمپلنت لازم است که البته بسته به جنس استخوان فرد و شرایط موجود، ممکن است این زمان کمی متغیر باشد. در طول این مدت براى بیمار روکش موقتى ساخته مى شود تا شکل ظاهرى ناحیه بى دندانى بطور موقت اصلاح شود. ۴) بعد از ٢ الى ٣ ماه از اتمام کاشت ( جراحى) ، مى توان مراحل ساخت روکش روى ایمپلنت ( تاج دندان) را شروع کرد که انهم حدود ٢٠ روز طول مى کشد. تنها در حین انجام ایمپلنت ایمپلنت ممکن است درد ایمپلنت دندان داشته باشید و پس از اتمام دوره ، میزان ناراحتی و درد صفر می باشد.

 

مزایای کاشت ایمپلنت دندان

روش انجام ایمپلنت دندان امروزه استاندارد ترین روش مراقبت از جای خالی دندان از دست رفته و استخوان فک در حال تحلیل است  برخی افراد تصور می کنند کامپوزیت دندان و لمینت دندان نیز می تواند جایگزین دندان های از دست رفته شوند باید گفت کامپوزیت و لمینت زیرمجموعه دندانپزشکی زیبایی می باشند و فقط برای رفع نواقص زیبایی دندان ها استفاده می شوند و کاربردی در جایگزین کردن دندان ها ندارند.

فراهم کردن قابلیت بازگرداندن عملکرد جویدن همراه با قابلیت زیبایی و جلوگیری از تحلیل استخوان توسط ایمپلنت دندان شگفت انگیز است.

ایمپلنت دندان عمل جویدن ، صحبت کردن و خندیدن را کاملا بازیابی می کند. لغزش و ناراحتی های استفاده از پروتز متحرک ( دست دندان ) را از بین می برد.

با ایمپلنت کردن دندان شما قادر خواهید بود ، بدون هیچ محدودیتی تمام غذاهای مورد علاقه خود را بخورید ، بخندید و بهتر از گذشته از عملکرد دندان های خود لذت ببرید

بیشتر بخوانید: معایب کامپوزیت دندان، ماندگاری کامپوزیت دندان، تفاوت ایمپلنت با دندان طبیعی

ایمپلنت باعث تحریک استخوان سازی در محل بی دندان می شود و همچنین ساختار فک و صورت حفظ شود ، نبود دندان در فک باعث کاهش ارتفاع فک و در نتیجه پیری زودرس می شود. عدم مراقبت از ایمپلنت می تواند به عفونت ایمپلنت دندان منجر شود.

جایگزاری دندان های از دست رفته بلافاصله با ایمپلنت های دندانی مانع از تغییر فضای بین دندانی می شود طول عمر ایمپلنت دندان اگر مراقبت از ایمپلنت دندان بصورت صحیح انجام شود بیش از سی سال می باشد.

ایمپلنت ثابت است و دیگر نیازی به خارج کردن پروتز از دهان خود ندارید، در روش ایمپلنت مانند دیگر درمان ها نیاز به تراشیدن دندانهای سالم مجاور نیست، ظاهر دندان ایمپلنت بسیار شبیه دندان طبیعی بوده و با دندان طبیعی تفاوت ظاهری ندارد، در هنگام صحبت کردن و غذا خوردن احساس راحت و خوبی خواهد داشت .

  
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت