سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

روش های اصلاح طرح لبخند


روش های اصلاح طرح لبخند


قيمت 0ريال

روش های اصلاح طرح لبخند
روش های اصلاح طرح لبخند

 

روش های اصلاح طرح لبخند

همان طور که پیشتر هم گفته شد دندانپزشک ممکن است در حین اصلاح طرح لبخند شما از چند روش مختلف استفاده کند اما به طور کلی فعالیت هایی وجود دارد که در اصلاح طرح لبخند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. با هم برخی از این روش ها را مرور می کنیم:

اصلاح طرح لبخند از طریق كامپوزيت دندان: باندینگ روشی در دندانپزشکی زیبایی ست که برای بهبود ظاهر دندان های آسیب دیده ( خراشیده، ترک خورده، تغییر رنگ داده) استفاده می شود. در اصلاح طرح لبخند با استفاده از كامپوزيت می توان مشکلاتی مثل فاصله میان دندان ها یا تفاوت اندازه دندان رابر طرف نمود.  ماندگاری کامپوزیت دندان 5 تا 7 سال است. از معایب کامپوزیت دندان رنگ پذیری آن است.

اصلاح طرح لبخند از طریق سفید کردن دندان(بلیچینگ): اصلاح طرح لبخند از طریق بلیچینگ بسار طرفدار دارد چرا که می توان با صرف زمان کم ( در مطب یا منزل)، لبخندی به مراتب زیباتر داشته باشید.

اصلاح طرح لبخند از طریق لمینت دندان: البته استفاده از لمینت فقط به دندان پزشکی زیبایی محدود نمی شود و کاربرد گسترده ای دارد. در اصلاح طرح لبخند با استفاده از نصب لمینت روی دندان می توان مشکلاتی مانند شکستگی، کجی و یا بد رنگ بودن دندان بر طرف کرد. اگر علاقمند به داشتن اطلاعات بیشتر در مورد لمینت و انواع آن هستید، می توانید مقاله های با موضوع لمینت را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: تفاوت انواع ایمپلنت دندان، انتخاب رنگ کامپوزیت دندان، روش انجام کامپوزیت دندان

اصلاح طرح لبخند از طریق ارتودنسی: اگر دندانپزشک زمان کافی در اختیار داشته باشد، ارتودنسی از روش هایی است که می تواند در اصلاح طرح لبخند استفاده شود.

اصلاح طرح لبخند از طریق ایمپلنت دندان: در صورتی که یک یا چند دندانتان را از دست داده اید ناچارید برای اصلاح طرح لبخندتان به کاشت و ایمپلنت روی بیاورید. مراحل انجام ایمپلنت دندان 3 تا یکسال طول می کشد. طول عمر ایمپلنت دندان بیش از 20 سال است.

اصلاح طرح لبخند و حل مشکل لبخند لثه ای: شاید بد نباشد ابتدا لبخند لثه ای را تعریف کنیم. برخی افراد در هنگام لبخند یا در هنگام صحبت کردن به دلیل کوتاهی تاج دندان بخشی از لثه دیده می شود. به این حالت در اصلاح طرخ لبخند و دندانپزشکی زیبایی لبخند لثه ای می گویند. البته در اصلاح طرح لبخند، مشکل لبخند لثه ای به آسانی از طریق لیفت لثه و لمینت قابل حل شدن است .

 

https://www.durhamcitysmiles.co.uk/treatments/smile-styling/dental-veneers

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت