سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

انواع روکش دندان


انواع روکش دندان


قيمت 0ريال

انواع روکش دندان
انواع روکش دندان
 انواع روکش دندان

دو ماده متداول مورد استفاده در روکشهای دندان عبارتند از:

· کامپوزیت ونیر

کامپوزیت یک متریال در دندانپزشکی است که برای از بین بردن زردی دندان، بدفرمی و ترمیم دندانهای شکسته، پوسیده و ترک خورده استفاده می‌شود و در داشتن لبخندی زیبا و خیره کننده برای شما نقش مهمی دارد.
کامپوزیت دندان در مواقعی که فرد از دندان خود به خوبی مراقبت نکند مثلا اگر به علت مصرف تخمه، مواد غذایی سخت و یا بر اثر برخورد با اجسام سخت لب پر شده باشد، نقص های دندان را با استفاده از کامپوزیت ترمیم می‌کنند.

ونیرهای کامپوزیتی در زمان ملاقات شما با دندانپزشک زیبایی بطور مستقیم (داخل دهان) ساخته می شوند. در نتیجه ، فقط یک ملاقات به طور کلی ضروری است. این می تواند یک ملاقات کاملاً طولانی باشد ، البته بستگی به تعداد کار شما دارد. امروزه کامپوزیت، خصوصا کامپوزیت دندان های جلو از درمان های متداول دندانپزشکی زیبایی است.

پس از جایگذاری کامپوزیت ونیر، ممکن است نیاز به اصلاحات جزئی باشد. معمولا قبل از هرگونه تغییری بهتر است کمی صبر کنید تا به آن عادت کنید. احتمالا دندانپزشک شما یک هفته پس از نصب کامپوزیت دندان وقت مجددی برای مراجعه به کلینیک دندانپزشکی به شما خواهد داد تا ونیر کامپوزیت شما را چک کند و جلا دهد و مطمئن شود که از آن راضی هستید.

ونیرهای رزین کامپوزیت یا پیوند دندانها روشی ارزانتر ، سریعتر ، مخرب تر برای ترمیم و تصحیح مشکلات آرایشی جزئی است. از معایب کامپوزیت دندان طول عمر کم آن و نیز حساس بودن آن به تغییر رنگ می باشد.

باید قبل از انجام کار، اطلاعاتی راجع به نحوه انجام کار، مدت زمانی که طول می‌کشد تا دندان شما کامپوزیت شود، قیمت کامپوزیت دندان و تاثیری که کامپوزیت روی چهره‌ی شما خواهد گذاشت، کسب کنید. در این مطلب ما سعی کردیم به صورت کاملا شفاف درباره اینکه هر فردی به چند واحد کامپوزیت نیاز دارد و هر واحد کامپوزیت چه قیمتی دارد، صحبت کنیم، زیرا بحث هزینه به عنوان مهم‌ترین دغدغه‌ی این روزهای هر فردی به شمار می‌آید.

· لمینت سرامیکی

روکش لمینت بصورت غیر مستقیم ساخته می شود. در قرار ملاقات شما تهیه شده اما توسط یک تکنسین دندانپزشکی خارج از دهان شما ایجاد شده است. این نوع روکش دو تا سه بازدیدکننده داشته است. از نظر ظاهری فوق العاده ای وجود دارد و برای موارد شدیدتر تغییر رنگ ، قطع تراشه ، شکستگی ، کج ، فاصله و ناهموار مناسب است. طول عمر لمینت دندان نسبت به ماندگاری کامپوزیت دندان بیشتر است.

روکش لمینت در برابر لکه های قهوه ، چای یا استعمال سیگار بسیار بهتر از روکش های کامپوزیت مقاومت می کند. آنها دوام بیشتری دارند و بیشتر به دنبال خوب می مانند. پرسلن دارای بهترین نورهای منعکس کننده هر ماده دندانی است که در حال حاضر در دسترس است و ظاهری بسیار طبیعی و جذاب به دندان شما می بخشد.

بیشتر بخوانید: مراحل انجام ایمپلنت دندان، محدویت سنی ایمپلنت دندان، عوارض روانی ایمپلنت دندان، سوالات متداول کامپوزیت و لمینت

انواع مختلفی از روکش لمینت وجود دارد؟ حداقل ونهای Prep / No-prep چیست؟

یکی از مهمترین مشکلات جانبی روکش ها (همانطور که ما همچنان می گوییم) لزوم ثبت سطح جلوی دندان طبیعی شماست ، و این کار را به یک روش غیر قابل برگشت تبدیل می کند. به دلیل این آمادگی حداقل یا عدم آماده سازی ، روکش هایی در بازار ظاهر شده اند تا این مشکل را حل کنند. روکش دندان گاهی اشتباها به جای ایمپلنت دندان در نظر گرفته می شود که باید گفت کاربرد ها ، مراحل و روش انجام و نیز هزینه ی این دو روش کاملا از هم متفاوت می باشد.

رایج ترین مواردی که شما ممکن است ذکر کرده باشید عبارتند از:

· لومینرها

· Vivaneers

· دوراتین

· روکش لمینت Da Vinci TM


https://jamiethedentist.com/dental-veneers/types/

 
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت