سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

درباره ایمپلنت های دندانی چه باید دانست


درباره ایمپلنت های دندانی چه باید دانست


قيمت 0ريال

درباره ایمپلنت های دندانی چه باید دانست
درباره ایمپلنت های دندانی چه باید دانست

درباره ایمپلنت های دندانی چه باید دانست

ایمپلنت دندان ساختارهای مصنوعی است که یک جراح دندانپزشکی داخل استخوان فک فرد وارد می کند. اگر یک یا چند دندان از بین رفته باشد ، ممکن است فرد به کاشت نیاز داشته باشد. طول عمر ایمپلنت دندان در صورت مراقبت از ایمپلنت دندان می تواند بیش از سه دهه باشد.

خواندن را ادامه دهید تا در مورد انواع کاشت و خطرات مرتبط بدانید. ما همچنین توضیح می دهیم که از جراحی کاشت دندان چه انتظاری باید داشته باشد و چه مقدار این روش ممکن است هزینه داشته باشد.

کاشت دندان چیست؟

کاشت دندان ساختاری است که جایگزین دندان گمشده می شود. جراح با داشتن دستگاه های پیچ مانند ، یک ایمپلنت را در استخوان فک وارد می کند و به عنوان لنگر دندان مصنوعی به نام تاج عمل می کند.

طی مراحل انجام ایمپلنت دندان وسیله ای به نام abutment دندان مصنوعی را به کاشت دندان وصل می کند.

تاج به صورت سفارشی ساخته شده است تا در دهان فرد متناسب باشد و مطابق با رنگ دندان آنها باشد. تاج ها مانند دندان های طبیعی به نظر می رسند ، احساس می شوند و عملکردی دارند.

بیشتر بخوانید: ماندگاری کامپوزیت دندان، بهترین نوع کامپوزیت دندان، لمینت سرامیکی، انتخاب رنگ کامپوزیت دندان

ایمپلنت ها دارای چندین مزیت نسبت به دندان مصنوعی هستند که دندان مصنوعی قابل جابجایی هستند. کاشت:

· طبیعی تر و راحت تر هستند

· میزان موفقیت بالاتری دارند

· عملکرد جویدن را بهبود ببخشید

· منجر به خطر کمتری در ایجاد حفره در دندانهای اطراف می شود

· منجر به نگهداری بهتر استخوان در محل دندان گمشده می شود

· باعث کاهش حساسیت در دندانهای اطراف می شود

· نیازی به بیرون کشیدن و تمیز کردن هر شب نیست

با این حال ، کاشت دندان برای همه مناسب نیست. دستگاه های کاشت باید با استخوان فک پیوند برقرار کنند ، بنابراین استخوان فرد قبل از انجام عمل جراحی کاشت باید سالم باشد.  عدم پیوند ایمپلنت به استخوان فک ممکن است به عفونت ایمپلنت دندان منجر شود.

انواع ایمپلنت دندان

دو نوع کاشت دندان وجود دارد: اندوست و زیر فشار خون.

ایمپلنت های آندوستال رایج ترین نوع است. یک جراح آنها را در استخوان فک جاسازی می کند و هر یک می توانند یک یا چند دندان مصنوعی را در خود نگه دارند.

جراح یک ایمپلنت تحت فشار در بالای استخوان فک قرار می دهد. جراحان دندانپزشکی این گزینه را برای افرادی انتخاب می کنند که قد زیادی به فک ندارند.

ایمنی ایمپلنت دندان

طبق آکادمی دندانپزشکی ایمپلنت آمریکا ، حدود 3 میلیون نفر در ایالات متحده کاشت دندان دارند و این تعداد سالانه حدود 500000 نفر افزایش می یابد.

جراحی ایمپلنت دندان هنگامی که جراح یا دندانپزشک متخصص و مجرب آن را انجام می دهد بی خطر است. همچنین تنها گزینه ترمیم دندان است که باعث حفظ سلامتی فک فرد می شود و رشد آن را تحریک می کند. برخی افراد پس از انجام ایمپلنت دندان، گزینه های کامپوزیت دندان و لمینت دندان را نیز انجام می دهند. لمینت سرامیکی و کامپوزیت ونیر از روشهای دندانپزشکی زیبایی می باشد.

 

https://www.advanceddentaltmj.com/implants

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت