سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

شفافیت و عدم رنگ پذیری کامپوزیت ونیر


شفافیت و عدم رنگ پذیری کامپوزیت ونیر


قيمت 0ريال

شفافیت و عدم رنگ پذیری کامپوزیت ونیر
شفافیت و عدم رنگ پذیری کامپوزیت ونیر

شفافیت و عدم رنگ پذیری کامپوزیت ونیر

شفافيت و عدم رنگ پذيرى كامپوزيت ونير به چند عامل بستگى دارد :
اول نوع كامپوزيت دندان است ، زيرا كامپوزيت ها بر اساس سايز ذرات تشكيل دهنده شان به چند گروه تقسيم مى شوند كه در موارد كاربرد متفاوت ، كارايى مناسبترى داشته باشند و بر اين اساس كامپوزيت هاى با سايز ذرات بسيار كوچك در حد نانو ، براى كار كامپوزيت ونير مناسبتر هستند بهترین نوع کامپوزیت دندان ذرات بسیار کوچکی دارند. ماندگاری کامپوزیت دندان بین 7 تا 10 سال است.
دوم كيفيت پرداخت و پاليش است كه دندانپزشك زیبایی بايد با حوصله و صرف وقت زياد ، تمامى مراحل پرداخت را به دقت انجام دهد و در اين مورد استفاده از برندهاى با كيفيت مهم مى باشد . برند باکیفیت در بیشتر درمان ها نظیر ایمپلنت و کامپوزیت و .. مهم است.
سوم تكنيك مورد استفاده براى روش انجام کامپوزیت دندان است ، زيرا روشها و تكنيك هاى متعددى در انجام ونير وجود دارد كه يك متخصص دندانپزشكى زيبايى بايد با انها اشنايى داشته باشد و تجربه زياد هم در انجام و كاربرد اين تكنيك ها داشته باشد.

بیشتر بخوانید: مراحل انجام ایمپلنت دندان، درد ایمپلنت دندان، طول عمر ایمپلنت دندان، عفونت ایمپلنت دندان

در مورد رنگ هاى طبيعى بايد توضيح دهم كه در كل رنگ دندانها به چهار گروه زير تقسيم مى شود :
A,B,C,D
اين تقسيم بندى از نظر طيف رنگ است و ربطى به درجه سفيدى ندارد .
از نظر درجه سفيدى هر طيف رنگ به چهار گروه تقسيم مى شود كه با شماره از يك تا چهار مشخص مى شود و هر چه شماره رنگ كمتر باشد ، رنگ روشنتر است .
اما بعد ديگر رنگ درجه شفافيت است و شفافيت به معناى عبور نور از لايه كامپوزيت است و هر چه شفافيت بيشتر باشد كار طبيعى تر است ولى امكان پوشش بد رنگى سطح دندان نيز كمتر مى شود .
بنابراين دندانپزشك بايست بتواند بر اساس وضعيت رنگ دندان ، كامپوزيت و لمینت دندان با شفافيت مناسب را انتخاب كند  لمینت سرامیکی همانند کامپوزیت در گروه دندانپزشکی زیبایی قرار دارد.
نكته ديگر انكه شفافيت با سفيدى فرق دارد .
اگر مى گوييم رنگى شفافتر است لزوما به معنى سفيدتر نيست.

https://albiondentalglendora.com/services/cosmetic-dentistry/porcelain-veneers/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت